vrijdag 14 maart 2014

Druk, druk, druk!

Dat is wat ik ben de laatste tijd. Waarschijnlijk zoals de meesten van ons. Soms heb ik het gevoel dat de week net begonnen is, is het alweer vrijdag. Vol verbazing vraag ik me af waar sommigen toch nog met enige regelmaat de tijd vandaan halen om een blogje te schrijven. Ik heb vaak niet eens de tijd om alle leuke verhalen goed te lezen. Maar ik weet ook heel goed dat dit een tijdelijke situatie is. Er komt wel weer een moment dat alles in een rustiger vaarwater komt. En ik mag niet klagen, ik vind nog de tijd om die dingen te doen die ik leuk vind. Mijn hobby's en daarnaast twee keer in de week naar de manege om de kunsten van mijn meiden te bekijken en vijf keer per week naar het voetbalveld. Dingen die ik zeker niet zou willen missen. 

Maar toch ben ik wel eens jaloers op dit:


en dit:


Midden op de dag doen wat je het liefste doet. (In hun geval is dat slapen, ik kan wel wat anders bedenken)

Maar goed, ondanks alle drukte heb ik toch nog wel wat kunnen doen. 

Randje per week, ik ben nog niet helemaal bij, maar begin toch aardig in te lopen. Dit is het resultaat tot nu toe:


Helaas kan ik van de Hampton Ridge niet zeggen dat ik bij ben. Blok 11 van Januari is af, blok 10 zo goed als, alleen de buitenrand moet er nog om.



Van februari heb ik nog niks kunnen maken, wel heb ik de patronen getekend en de stof uitgeknipt. Dus alles ligt klaar om te beginnen. 


Inmiddels is Maart ook binnen. Weer geweldige patronen en mooie stofjes. Deze maand zelfs vijf blokken.



Het drukst ben ik de laatste tijd geweest met het maken van blokken voor mijn Sampler. We hebben inmiddels vier cursusavonden achter de rug en ik heb zeven blokken klaar. Hieronder een totaalplaatje.


Even een close-up van de laatste vijf blokken:






In totaal moeten dit twaalf blokken worden en er zijn nog twee cursusavonden. Dus hier lig ik gelukkig wel redelijk op schema. We gaan nu maar snel aan de slag zodat ik jullie binnenkort weer wat voortgang kan laten zien. 

Iedereen alvast een heel fijn weekend! Geniet er van.

Liefs,
Linda













5 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar: te veel te doen en te weinig tijd. Heerlijk zoals die katten kunnen relaxen! Met Hampton Ridge gaat het vast wel goed komen en die blokken bederven niet als ze even moeten liggen. Je sampler wordt vrolijk voorjaars kleurig. Veel plezier op je cursus verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Linda your blocks are gorgeous! Great happy colors:)
    love Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je blokken zijn echt prachtig.
    Vooral blok 11 vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat meer tijd komt vanzelf wel, er is toch heel wat uit je handen gekomen.
    Mooi je blokken!!!!

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen