maandag 11 augustus 2014

Terug van weggeweest.

En dat bedoel ik dan letterlijk. Inmiddels zijn we terug van een aantal heerlijke weken vakantie in Frankrijk. We hebben genoten, heerlijk weer gehad en mooie dingen gezien. Had ik me zo goed voorbereid en een hele stapel blokken geknipt voor de Hampton Ridge. Moet ik hierbij eerlijk bekennen dat ik om precies te zijn 1 blok af heb gemaakt en met 1 blok halverwege ben. 


Beschamend eigenlijk, maar ik ben er gewoon niet aan toegekomen. Eenmaal terug in Nederland ben ik verder gegaan met het in elkaar zetten van de Sampler. Maar ook het borduurvirus heeft me weer in zijn macht. Ben een aantal dagen druk geweest met de Hummingbird Mandela. Moet wel zeggen dat vooruitgang hier moeilijk te bespeuren is, maar geloof me er zijn wel degelijk een aantal steekjes gezet. Hieronder wat foto's.






Vervolgens heb ik ook nog wat aandacht gegeven aan de Dear Jane. Nee, niet de quilt, daar ben ik nog niet mee begonnen, nee, de geborduurde versie. Inmiddels zijn er vijf hoekpunten klaar en ben ik met het derde blokje bezig.






Ik ga proberen mijn tijd wat eerlijker te verdelen tussen het quilten en het borduren. Soms best moeilijk, want het is allebei zo leuk. En dan zie je weer dingen voorbij komen waarvan je denkt, leuk, leuk, leuk, ga ik ook doen.
Ik denk dat we daar allemaal wel last van hebben. 

Vanavond ga ik samen met Ivonne even heerlijk bijkletsen bij Joze. Heb er superzin in.

Voor iedereen die nog vakantie heeft, geniet er van! En voor de lotgenoten met mij die alweer aan het werk zijn, een fijne werkweek.

Tot gauw!

Liefs,
Linda













5 opmerkingen:

  1. Genoeg te doen nog! En misschien had je wat vertraging. Het blokje is wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je heerlijk van je vakantie hebt kunnen genieten.
    Thuis kan je nog zo veel blokjes maken als je wilt.
    Alles schiet toch mooi op zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous stitching on Hummingbird Mandela! Those specialty stitches & beading look amazing.
    Pretty quilt block. Double treat to have enjoyed your Holiday and come home to more FUN - quilting and stitching LOL. love Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed opgeschoten en het ziet er allemaal heel erg mooi uit. Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Wij mogen nog!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen