zondag 6 juli 2014

Nieuwe aanwinst!

En wat is dat dan? Nieuwe stofjes of iets dergelijks? 

Nee, iets anders, maar wel iets wat een keer nodig was, en dat is dus een nieuwe camera.
Met de vakantie in het vooruitzicht moest het er een keer van komen, want continu foto's maken met je telefoon is niet altijd ideaal en de kwaliteit laat soms te wensen over.

En met deze camera kan ik ook mooiere foto's maken om aan jullie te laten zien. Bijvoorbeeld deze snapshots in de tuin:




Ik moet nog wel even oefenen maar het begin is er.

Heb ik verder nog iets gedaan de afgelopen tijd? Genoeg, het was een drukte van jewelste. De meiden hebben inmiddels vakantie, maar de laatste dagen op school waren meer dan hectisch. Maar het is afgerond, ze hebben allebei een schitterend rapport en gaan met glans over naar groep 8 en groep 5.

Op quilt gebied ben ik de laatste dagen enorm druk geweest met tekenen en knippen van alle blokken van de Hampton Ridge omdat deze mee gaan op vakantie. Zo hoop ik mijn achterstand in te halen.


Hier zie je ruim twintig zakken, met in elke zak 1 blok. Onder het toeziend oog van poes Lilly die denkt, ben je hier nu zo druk mee geweest?


Verder heb ik rij twee van de Sampler Quilt aan elkaar gezet, dus hiermee schiet het ook op. Hieronder zie je rij 1 en 2, met daarna een close up van de blokken van rij 1.







Mijn intentie is om in de vakantie bij te komen met de Hampton Ridge, de top van de Sampler Quilt in elkaar te hebben en de Rood/Zwarte quilt doorgequilt te hebben en afgebiesd. Want dan vind ik dat ik hierna eindelijk met nieuwe projecten mag beginnen. 

Projecten? Zul je denken. Nou inderdaad, projecten. Ik heb de stoffen en dergelijke voor Dear Jane klaarliggen en voor de Farmer's Wife Sampler Quilt. En ik verwacht binnenkort het patroon voor de Stonefields Quilt van Susan Smith. Met deze laatste ga ik voorlopig nog niet beginnen (tenminste als ik me in kan houden) ik ga vooralsnog eerst in alle rust stofjes bij elkaar zoeken voor deze quilt.

Binnenkort kom ik met een tussenstand, zien wat er van mijn goede voornemens komt.

Tot gauw!

Liefs,
Linda



2 opmerkingen:

  1. Hallo Linde. Het zijn hele leuke blokken. Mooi van kleur. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda. Ik zie dat ik je naam niet goed had Tony

    BeantwoordenVerwijderen