dinsdag 3 september 2013

Sterretjes, sterretjes en nog meer sterretjes

Little Stars, zo heet de quilt waar ik onlangs mee begonnen ben. Hij wordt voor Britt en wordt gemaakt van, zoals de naam al zegt, allemaal kleine sterren. En omdat hij voor Britt is moeten deze natuurlijk allemaal in het roze. 

Deze stofjes zijn al geknipt.

 
 
En deze stofjes moeten nog geknipt worden.

 
 
Vol goede moed ben ik van start gegaan en ik moet eerlijk bekennen het viel in het begin nog best tegen. Maar ik ben nu toch al een aardig eindje op weg. Vijf sterren en hun rand gedaan, er zullen er nog vele volgen. Hieronder enkele foto's van het werk tot nu toe.
 


 
 
Het geheel moet nog even gestreken worden, maar ik ben best tevreden tot nu toe.
 
Wat betreft de Sampler Rouennerie, ik heb inmiddels de achtergrondstof gekocht, ik wilde eerst voor donkerblauw gaan, maar dat maakte het quiltje een beetje doods. Na lang wikken en wegen is het deze geworden:
 
 

 
 
 
De foto is een beetje flets maar het is een mooie warme kleur groen. (moet toch eens aan een ander fototoestel gaan denken). Ga proberen om morgen of overmorgen een begin te maken met het in elkaar zetten van de Sampler. Zodra ik er verder mee ben krijgen jullie foto's te zien.
 
Tot gauw!
 
Liefs,
Linda
 



4 opmerkingen:

  1. mooie stofjes, en knap gemaakt die sterren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig al dat roze en leuke sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so talented Linda. Those points are not easy to do and yet you sewed them perfectly.
    LOVE all the pinks - Gorgeous stars this is going to be one incredible quilt. love Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi mooi wordt het en ik heb het al in mijn handen gehad. Het wordt echt mooi, daar zal Britt blij mee zijn. Tot zondag liefs Joze

    BeantwoordenVerwijderen