maandag 23 september 2013

Little Stars


Even een klein berichtje tussendoor. Heb van de stofjes die ik van Conny heb gekregen inmiddels allemaal sterretjes gemaakt en nog een paar meer. Heb nu besloten eerst een flinke voorraad sterren te maken voordat ik deze aan elkaar ga zetten, om zo tot een betere kleurverdeling te kopen.

Deze stapel heb ik intussen klaar


Uitgestald ziet het er dan ongeveer zo uit.




En van dichtbij :


De teller staat nu dus op 38 van de 160 sterren. Nog een boel te gaan, maar het is erg leuk om te doen. Moet alleen binnenkort wel weer op zoek naar nieuwe roze stofjes. Hè wat vervelend nou!

Tot gauw.

Liefs,
Linda

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk al die sterretjes, het ziet er heel kleurig uit. Vond ze vanaf het begin al erg leuk succes met de rest.

    Groetjes Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe groot moet je lapje zijn voor een roze ster? Ik heb hier nog wel wat liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Saskia, lief aanbod, bedankt. Heb je een mail gestuurd!

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke boel al die sterretjes bij elkaar. Ik heb indertijd voor een scrappy project vaak lapjes geruild met andere quilters, een leuke manier om aan veel verschillende lapjes te komen, misschien een idee voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen