zondag 10 maart 2013

Een weekend met hoogtepunten!

Dat was het zeker, een weekend met hoogtepunten. Het aller, allerbelangrijkst was natuurlijk wel het afzwemmen van Britt, mijn jongste dochter, voor haar zwemdiploma A. Hieronder zie je een foto van Britt in actie en een foto van hoe ze supertrots haar diploma in ontvangst neemt!





 
 
Verder ben ik zaterdag samen met Ivonne en Joze naar Sabine (Naald en Draad) geweest.
We zijn s'ochtends om negen uur vertrokken. We deden er door de TomTom en de TamTam iets langer over dan nodig was, maar om kwart over elf waren we dan toch op de plaats van bestemming. Na eerst heerlijk een kop koffie met limburgse vlaai genuttigd te hebben zijn we daarna de winkel in gedoken om op zoek te gaan naar de dingen die we wilden hebben. En wat heb ik gekocht? Als eerste een aantal stoffen voor projecten, die nog op stapel staan.


 
 
Verder twee geweldige boeken van Marie-Anne Réthoret-Mélin, te weten Sweet Home en Merry Christmas.
 
 
 
 
Natuurlijk de nodige garens en charms, want daar kan een mens nooit genoeg van hebben.

 



 
 
 
En wat dozen en andere accesoires die ik nog nodig had. 






Als klap op de vuurpijl kregen we van de jongste kleindochter van Sabine allemaal nog een geweldig hart.


 
 
Verder was ook nog mijn bestelling van SoedIdee binnengekomen.


 
 
Op dit moment ben ik druk bezig met het inrichten van mijn borduurkast en daarna kan ik eindelijk na vier weken verbouwing weer eens wat borduren. Ik hoop jullie dan ook binnenkort wat vorderingen van mijn bestaande werken te laten zien en misschien wel wat nieuwe projectjes.
 
Liefs,
Linda

5 opmerkingen:

  1. Amai jij kan ook een tijdje verder werken zo.

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met het behalen van het zwemdiploma.
    Mooie aankopen heb je gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt voorlopig wel even vooruit met de mooie aankopen die je in Roermond gedaan hebt. Ik heb er een keer voor de dichte deur gestaan, heeft me denk ik veel geld gescheeld ! Soed Idee is ook al zo'n luilekkerland op handwerkgebied.
    groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda, wat een mooie inkopen heb je gedaan. Het band van Soet Idee ziet er heel mooi uit.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations to Britt! Lovely new goodies you picked up. Love the two books - very pretty.
    love Annette

    BeantwoordenVerwijderen